ha ha ha ha ha
Tempat kejadian : Bilik 1*, Klinik Kesihatan Putrajaya
Mereka yg terlibat : SH dan Dr.H
...
Dr H : Awak makan ubat kurus ke? (Are you taking any diet pills?)
SH : (hah??) Mana ada , tadeklah ( No, not taking any)
Dr H : Betul, tak tipu? (Seriously, not lying?)
SH : (smiling cheekily) Betul, tapi kalau doktor nak kasi saya ubat kurus, saya terima dengan berbesar hati (Seriously, but if you want to put me on diet pills, I would accept )
Dr H : Saya memang takkan bagi ubat tu (I will never put you on that ..)
...
Sighs .. Guess, losing more weights can only be achieved if i were to hit by diarrhoea OR as Dr H suggested, eat moderately and exercise. Anyone up for swimming? I'll be swimming again at Putrajaya Public Pool.
pst : Nasib baik Dr.H nih one of the masih kelihatan hensem and cool (walaupun selalu mengeluarkan kata-kata yg AMAT pedas)
No comments:
Post a Comment